un blog

poza blog_katie paine
Galerie imagini eveniment – Impactul PR-ului în business

Vezi galeria de imagini de la primul eveniment PR Measurement, desfășurat pe 25 mai 2015!

CITEȘTE CONTINUAREA
pr-measurement-interviu-adina-nica-600x300
Măsurarea nu e o cheltuială, ci o investiţie într-un proces de învăţare pentru a fundamenta deciziile viitoare

PRMeasurement: Care sunt cele mai folosite tool-uri de cercetare în campaniile de PR din România? Adina Nica: Când se fac campanii integrate în care există o componentă de PR pe lângă ATL și digital, tool-urile folosite sunt clasicele Brand Tracking și Reputation Measurement. Într-o campanie integrată însă dificultatea cea mai mare constă în separarea efectului […]

CITEȘTE CONTINUAREA
pr-measurement-interviu-bogdana-bursuc-600x300
Comportamentul se va schimba doar dacă este respectată regula „câștigului psihologic”

PRMeasurement: Ades profesioniștii din relaţii publice doresc să schimbe comportamente prin campaniile pe care le propun clienţilor. Este un deziderat realist? Bogdana Bursuc: Este realist dar în același timp este o muncă ce necesită răbdare și timp. De multe ori modificarea unui comportament este un efect al mai multor schimbări mici care apar. Măsurarea acestora […]

CITEȘTE CONTINUAREA
pr-measurement-ave-600x300
Șapte împotriva AVE

Ana-Maria Diceanu

Senior Partner, Head of Crisis Management Division
@ GMP PR

Am numărat șapte motive pentru care profesioniștii din PR trebuie să lupte împotriva AVE. Nu spun că este ușor, este nevoie de răbdare și persuasiune, dar dacă oferim board-ului, top management-ului argumentele necesare și instrumentele de măsurare relevante, lupta este ca și câștigată. AVE nu oferă nicio informaţie calitativă despre mesajele preluate, tone of voice sau […]

CITEȘTE CONTINUAREA
Photo-article-600-x-300-Anca-Oreviceanu
Evaluarea nu este o notă, ci un instrument care te ajută să progresezi

PRMeasurement: În Grupul Renault, ce procent din bugetul total al unei campanii este dedicat măsurării și evaluării, procentul de aur, cum l-am numit noi? Anca Oreviceanu: Bugetul alocat evaluării depinde de campanie, de importanţa ei și de modalitatea de realizare a ei, intern sau cu ajutorul unei agenţii. Evaluarea se face și punctual, dar uneori […]

CITEȘTE CONTINUAREA
Photo-article-600-x-300-AnaAdi-v1
Să depășim etapa obiectivelor clasice și neclare de awareness

PRMeasurement: Ai o experienţă vastă în centre universitare internaţionale printre care și România. Cum găsești industria de PR din România, crezi ca e pregătită, suficient de competitivă pentru a pune în practică Principiile de la Barcelona? Prof. Dr. Ana Adi: Am călătorit mult în ultimii ani atât ca profesor cât și în calitate de consultant […]

CITEȘTE CONTINUAREA
pr-measurement-romania-harta-principii-barcelona
Să așezăm România pe harta ţărilor care respectă Principiile de la Barcelona

Ana-Maria Diceanu

Senior Partner, Head of Crisis Management Division
@ GMP PR

Sunt cinci ani de când profesioniștii din PR au pus pe hârtie Principiile de PR Measurement de la Barcelona. A fost pentru prima dată când cei mai importanţi reprezentanţi ai industriei au spus într-un singur glas că măsurarea Advertising Value nu este o abordare corectă și în niciun caz nu reprezintă valoarea adevarată a activităţilor […]

CITEȘTE CONTINUAREA
pr-measurement-cum-masuram-corect-campaniile-de-pr
Cum măsurăm corect campaniile de PR?

Ana-Maria Diceanu

Senior Partner, Head of Crisis Management Division
@ GMP PR

Măsurarea în PR trebuie să răspundă la întrebarea „cum ajută această iniţiativă businessul clientului meu?” și nu la „ câte articole am generat cu evenimentul propus?”. Din păcate în PR, și aici nu mă refer doar la România, profesioniștii nu au trecut de la un mod de gândire la altul. Încă sunt agenţii care calculează […]

CITEȘTE CONTINUAREA